.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
نیاز به انقلاب اداری داریم/ برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران: نیاز به انقلاب اداری داریم

 

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات محلات مازندران در کلارآباد با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: سهم مازندران با ۴هزار و ۶۶۰ مسجد، در اقامه نماز جماعت ۴۲درصد بود، که متوسط کشوری ۴۵ درصد است.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مساجد را مغفول و متروک گذاشتیم، گفت: با توجه به ظرفیت حضور روحانیون در مازندران می‌توان مساجد بیشتری را برای برپایی نماز جماعت فعال کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت پیاده‌سازی جریان محلات مهدوی در مازندران، خاطرنشان کرد: باید محلات را از مسجدمحوری به خانه مهدوی تبدیل کنیم.

 

محمدی لائینی با هشدار اینکه امروز دچار فتنه بزرگ اجتماعی و فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: راه برون‌رفت از فتنه حاضر تبعیت از رهبری و ولایت است.

 

وی با اعلام اینکه فتنه امروز باید جدی گرفته شود، گفت: در ایام محرم این فتنه شاید به رویایی و تقابل، دهن کجی و توهین به مقدسات و ارزش‌ها تبدیل شود، مسؤولان باید تدبیر کرده و فضای مراسم‌ها را به‌درستی مدیریت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با طرح این سوال که گردشگری‌های اختلاطی به‌ویژه در ایام متبرکه و مقدس چه معنایی دارد؟ گفت: برای مساجد و حسینیه‌ها خانه‌های رقیب درست کردیم که باید این خانه‌های رقیب مدیریت شوند.

 

محمد‌ی‌لائینی با اعلام اینکه مساجد با ورود مردم به پای کار ظرفیت حل مسائل را دارد، اظهار کرد: امام جماعت صرفا نباید پیش‌نماز باشد که باید تمهیدات برای امام‌محور کردن محلات اندیشیده شود.

 

وی با هشدار اینکه می‌دانیم برخی از دهیاران و شوراها خودشان دست اندرکار تجاوز به منابع طبیعی و سوءاستفاده‌ها هستند که یکی از مساله‌های مهم محلات تاراج انفال و منابع طبیعی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سالم‌سازی محلات باید در اولویت باشد، گفت: ساختار اداری ناکارآمد داریم که در این زمینه نیاز به انقلاب اداری داریم.

 

محمدی لائینی با بیان اینکه سفر دوم رئیس‌جمهور به مازندران در پیش است، یادآور شد: برای داشتن یک محله موفق باید نظام اداری را پاک‌سازی کنند.

 

وی گفت: دولت‌مردان باید بتوانند از حکومت به حکمرانی اسلامی برسند؛ به این معنا که مسؤولان کارآمد باشند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی اکبر عرب 28 تير 1402
با سلام خدمت حاج اقا حدود یک ماه پیش به همراه دونفر دیگر خدمت شمارسیدیم و عرض کردیم مسول بهداشت میاندورود به دلایل کاملا شخصی و مغرضانه با وجود اماده بودن بستر جهت تمدید قرارداد کارگری (خدمات) علی رغم صدور کلیه مجوزات اداری و مالی در دانشگاه علوم پزشکی دستور به عدم نیاز نیرو زده....که شما اخرین مرجعی بودید که جهت تظلم خواهی و رسیدگی خدمتتان رسیدیم ولی ظاهرا اصلا برای شما و فرماندار و معاون وووووو خیلی های دیگر بیکاری سه جوان متاهل و فرزند دار مهم نیست..میدانم که بارگذاری نمیکنید ولی حداقل به اطلاع دفتر حاج اقا برسانید..و اینکه دستورات جهت فرزند اوری و ازدواج در راسش شغل و رفاه و درامد و امنیت شغلی است...به منابع طبیعی هم جز افراد با نفوذ اداری و سرمایه داران کسی دست درازی نمیکند
هلومسری 28 تير 1402
داداش بیا روستای هلومسر آمل چه زمین هایی به اکسین داده شده وبرای خواهرش مغازه گزفته بعنوان شاباش ( دهیار )حتی زمین کشاوزی خودش را توبافت ده اضافاه کرده داره خونا 3 طبقه میسازه خدایی حسود هم نیستم گور پدر قانون و... توکجایی داداش سریع بازرسی خودت رابفرست تا کشوری اش نمکردم آقای نماینده خامنه ای

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.